سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

جانمحمد خوب پور سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان امروز (۱۸دی ماه) در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: معاون فرهنگی و مطبوعاتی سابق مصداق عینی کارمند اخلاق مدار و حرفه ای بود.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تقدیر و تشکر از رضا خردمند در مدت زمان ایفای مسئولیت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و همچنین معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل، گفت: وی در مدت زمان فعالیت در فرهنگ و ارشاد اسلامی، منشأ خیر بوده و زحمات بسیاری در حوزه فرهنگ متحمل شد.
 

وی معاون سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل را پایبند به اصول کاری با احترام متقابل به همکاران دانست و افزود: آقای خردمند با دغدغه‌مندی نسبت به مسائل نگاه می کردند و با توجه به شرایط کاری، ترجیح داد که باقی مانده سنوات خدمتی را در سازمان آموزش و پرورش به پایان برساند.
 

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از معاونت سابق و همکاران، گفت: آمدن و رفتن در دنیا یک امر طبیعی بوده و حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حوزه چالش ها است.
 

جانمحمد خوب پور افزود: یکی از حوزه هایی که مدیر می‌تواند توان خود را ارائه دهد حوزه فرهنگ و هنر است، همچنان که در این حوزه توقعات بالا و امکانات و منابع کم است.
 

وی به فعالیت حدود ۱۳ ساله معاونت سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: وی (رضا خردمند) با اندوخته های ارزشمند سرشار از صمیمیت، رفاقت و همدلی این مجموعه را ترک خواهد کرد.
 

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی که این کار به بنده پیشنهاد شد با توجه به حجم کاری قصد أمتنا داشتم، ولی با توجه به ضرورت رشد و ارتقاء سازمان و همچنین کمک به رونق فعالیت های مجموعه این مسئولیت را متقبل شدم.
 

گفتنی است در پایان این آئین از خدمات رضا خردمند معاون سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1245491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha