اهانت نشریه فرانسوی نشانگر استیصال و درماندگی دشمنان است

گیل چالانی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب نشانگر استیصال و آخرین تلاش های مذبوحانه خفاش صفتانی است که نور ساطع اسلام بر کوریشان افزوده و تمام هستیشان را در معرض خطر قرار داده است.

غلامرضا گیل چالانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم با هر ابزاری امیدوار به مخدوش کردن فرهنگ، ادبیات و اخلاق این سرزمین بوده و‌ هستند، غافل از آنکه خود بیشتر رسوای جهان در این بداخلاقی و‌بی نزاکتی محض خواهند بود.

 

فرماندار ماسال افزود: باری دیگری نشریه چپ گرای فرانسوی شارلی ابدو در پی اقدام موهون خود مبنی بر راه اندازی یک مسابقه بین المللی برای رسم کاریکاتور از مقام معظم رهبری و پرچمدار راستین جهان اسلام، ویژه نامه مورخ 14 دیماه 1401 خود را با تصاویری به شدت گستاخانه و موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین آمیز به این امر اختصاص داد.

 

وی گفت: هر چند این گونه اهانت‌ها از امثال این رسانه‌های صهیونیستی که سابقه آلوده‌ اهانت به پیامبر رحمت و رسول مهربانی را نیز در پرونده کثیف خود دارد، امری تعجب برانگیز نبوده و یگانگی جبهه انقلاب اسلامی با حکومت نبوی را بیش از پیش نمایان می‌کند.

 

گیل چالانی تصریح کرد: این اهانت نشان‌گر استیصال و آخرین تلاش‌های مذبوحانه خفاش صفتانی است که نور ساطع اسلام بر کوریشان افزوده و تمام هستیشان را در معرض خطر قرار داده است.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام، از نهادهای ذی‌ربط، برخورد محکم و قاطع و پیگیری موضوع را خواستار بوده تا از تلاش‌های بعدی این دستان آلوده و ایجاد فتنه‌ جدیدی در جهان پیشگیری کنند.

کد خبر 1245505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha