یادواره خانگی شهید مهدی نصرتی برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: یادواره خانگی شهید مهدی نصرتی یکی از شهدای دانش آموز شهرستان بشرویه به همت کانون امامت برگزار می شود.

عباس خاکشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در نظر دارد تا مراسم بزرگداشتی برای یکی از شهدای محله برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه با بیان اینکه یادواره خانگی شهید مهدی نصرتی به همت کانون برگزار می شود، افزود: این یادواره به مناسبت سالروز شهادت ایشان و به مناسبت بزرگداشت عملیات کربلای پنج برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: این مراسم ۱۹ دی ماه با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری امامت و خانواده شهید بزرگوار در منزل شهید واقع در کوچه مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان اجرا می شود.

 

خاکشور گفت: شهید مهدی نصرتی متولد شهریور ۱۳۴۸ است و انسانی صبور و بسيار عاطفی و مهربان بود و دلی پاک داشت و در طول حیات خود به مسائل دينی و شرعی نيز پايبند بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان تاکید کرد: شهید مهدی نصرتی الگوی خوبی برای دانش آموزان است چرا که ایشان همواره پايبند به ارزش های انقلاب اسلامی بودند و با سن کمی که داشتند به جبهه اعزام شد و در نهایت در ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

 

کد خبر 1245540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha