انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام به تمام حقوق زن پایبند است

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه ادعای حقوق زن از سوی غرب بی شرمانه و دروغی بیش نیست، گفت: انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام به تمام حقوق زن پایبند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امروز در جلسه ستاد جشن کوثر که در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه تولد حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از مسائل مهم و حیاتی است بطوری که خداوند توسط جبرئیل تولد حضرت زهرا (س) را بشارت داده بود، گفت: خلقت نوری حضرت زهرا (س) هزاران سال قبل از خلقت آسمان و زمین و آفرینش حضرت آدم بوده است.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نظام اسلامی به عنوان روز زن و بزرگداشت مقام مادر نامگذاری شده و این نشانگر نگاه ویژه و کریمانه انقلاب اسلامی به جایگاه زن است، افزود: زن در نگاه شرق عنصری در حاشیه و بی نقش و در نگاه غرب در خدمت سرمایه داری و ابزاری برای مردان است.

 

به گفته وی، هر کاری که غرب بنام زن و هر چند در ظاهر در حمایت زن انجام داده، جز خیانت و جنایت و ظلم نبوده و ادعای حقوق زن از طرف غرب بی شرمانه و دروغی بیش نیست.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در جشن کوثر باید به کیفیت برنامه اهمیت داده شود و از لحاظ محتوایی پربارتر باشد خصوصا هجمه بر علیه زن و حجاب زیاد است، گفت: انقلاب اسلامی به تأسی از اسلام به همه حقوق زن پایبند و عامل است.

 

حسینی نسب با تاکید بر تبیین جایگاه زن و ضرورت حجاب و با بیان اینکه سالروز تولد حضرت امام خمینی ره مقارن با روز میلاد حضرت زهرا سلام الله است، گفت: اندیشه های امام ره و مقام معظم رهبری خصوصا بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی تبیین شود.

 

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر نقش مادری و همسری و با بیان اینکه مادر شدن از منظر اسلام ارزشمند است و ملائکه مدال مادری را به مادر اعطا می کنند، افزود: تنها راه جوانی جمعیت فرزندآوری است.

 

لازم به یادآوری است مراسم جشن کوثر روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در فاطمیه خواهران «ویژه بانوان» و سالن ورزشی کوثر«عموم مردم» برگزار می شود.

کد خبر 1245548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha