سردار سلیمانی از نگاه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

دکتر ابوشریف گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدارهایش به من فرمود در قیامت یکی از سوال‌هایی که از من پرسیده می‌شود این است که درباره فلسطین چه کار کرده ام؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دکتر ناصر ابوشریف پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۹ دی) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در جمع اهالی بیرجند هستم،‌ در گذشته هم به استان خراسان جنوبی و این شهر سفر کرده‌ام.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با ابراز خرسندی از فعالیت قوی تیم فرهنگی خراسان جنوبی در فراهم کردن زمینه سفر به این استان افزود: در هفته‌های اخیر برنامه‌هایی در زمینه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مکتب حاج قاسم همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.

 

وی گریزی به آشنایی خود با حاج قاسم سلیمانی در سال ۲۰۰۸ زد و گفت: سردار سلیمانی در تمام ابعاد و جوانب، دینمداری، سیاست، جهاد و ... ‌واقعا شخصیت مثال زدنی بود؛ میانه رو بود و بین مسلمانان فرق نمی‌گذاشت و تاکید می‌کرد که خط ما،‌ خط اسلام است.

 

ابوشریف با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی بر اساس مبانی اسلام و طبق وجدان و وظیفه دینی خود با دیگران برخورد می‌کرد،‌ ادامه داد: حاج قاسم،‌ مصلحت دیگران و حتی ملت‌های دیگر را مصلحت ایران می دانست و طبق روایت نبی مکرم اسلام (ص)، مصالح دیگران را بر خود مقدم می‌دانست.

 

وی به آخرین دیدار خود با سردار دلها هم گریزی زد و گفت: در این دیدار، سردار سلیمانی گفت که دیدارهای زیادی با مسئولان کشورهای ترکیه، پاکستان و عراق که بسیاری از آنها علنی نبوده است، داشته‌ است و در همه این دیدارها تاکید کرده‌اند که در مسائل منطقه به ویژه فلسطین شرکت کنند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: باید صفات شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو به جوانان شیعه و سنی ارائه شود تا به سمت مسائل واقعی امت اسلامی سوق داده شوند و بدانند که چطور باید کشورهای اسلامی را از چنگال دشمنان آزاد کنند.

 

وی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدارهایش به من فرمود در قیامت یکی از سوال‌هایی که از من پرسیده می‌شود این است که درباره فلسطین چه کار کردم؟

 

دکتر ابوشریف با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی به مسئله وحدت امت اسلامی تاکید زیادی داشت، خاطرنشان کرد: ما مردم فلسطین معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر همه ما هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1245557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha