آغاز همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب دانشگاه های علوم پزشکی جنوب شرق کشور

امروز (۱۹ دی ماه)‌ با حضور رییس سازمان پدافند غیرعامل و رییس اورژانس کشور، همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب دانشگاه های علوم پزشکی جنوب شرق در سالن فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ دی ماه)‌‌ با حضور رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و (رییس اورژانس کشور)، همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب دانشگاه های علوم پزشکی جنوب شرق در سالن فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آغاز شد.

 

علی اصغر خیرخواه در این همایش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حقیقت یکی از مدرسان و بزرگترین اساتید حوزه پدافند غیرعامل بود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تاکید بر این که اهمیت موضوع پدافند غیر عامل بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر چنانچه مدیران ارشد کشور اهمیت پدافند غیر عامل را درک نکنند و پدافند غیر عامل را آنچنان که باید و شاید توسعه پیدا نکند و اعمال نشود ما در معرض تهدیداتی قرار می گیریم که بعضی از آنها غیر قابل جبران است.
 
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با توجه به این نیاز مهم و برای تقویت علمی و عملی مدیران و تقویت ارتقاء گسترش فرهنگ پدافند غیر عامل در سلامت و افزایش آمادگی و به روز بودن در مواجهه با انواع تهدیدات و همکاری و ارتقاء توسعه و توانمندیها و ظرفیتهای بین بخشی و سازمانی اقدام به اجرای همایش بزرگ تخصصی پدافند غیر عامل قطب جنوب شرق کرده است.
 
خیرخواه در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم این همایش یکی از گام های مهم و زیر بنایی در رسیدن به اهداف پدافند غیر عامل برای تقویت توان دفاعی و مقاومت در برابر تهدیدات و حفاظت از سرمایه های کشور باشد.
 
گفتنی است؛ این همایش در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه همراه با کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در سالن فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می‌شود.
کد خبر 1245560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha