بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از امامزادگان ابراهیم اسدالله علیه السلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از حرم مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام در شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی امروز (۱۹دی ماه) از آرماتور بندی و شناژبندی ساختمان حسینیه آستان مقدس امامزادگان سید ابراهیم(ع) و سید اسدالله(ع) شهرستان بهمئی بخش ممبی روستای منیزور بازدید و از فعالیت های صورت گرفته تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت به حرم مطهر امامزادگان و سایر بقاع متبرکه را خدمت به قرآن دانست و گفت: از آنجا که قرآن و عترت از هم جدا ناشدنی هستند، خدمت به آستان امامزادگان در حقیقت خدمت به قرآن کریم است که امیدواریم با درک این حقیقت عظیم، خداوند توفیق خدمات بهتر و روزافزون را به ما اعطا بفرماید.

 

وی با بیان اینکه زیارت قبور صلحا در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است، گفت: در حدیثی از امام صادق(ع) در صفحه 359 از جلد 74 کتاب «بحارالانوار» آمده است: «مَنْ لَمْ یَقْدِرْ عَلَی زِیَارَتِنَا فَلْیَزُرْ صَالِحِی مَوَالِینَا یُکْتَبْ لَهُ ثَوَابُ زِیَارَتِنَا؛ هر کس نتواند به دیدار ما آید، دوستان صالح ما را دیدن کند که ثواب زیارت ما برایش نوشته شود».

 

در این بازدید یک روزه روح اله عبدالهی اصل رییس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل و سید روح اله افسر مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در معیت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان این بازدید یک روزه از فعالیت های هیأت امنا و خادم بقعه متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام و مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

گفتنی است، بقعه متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام شهرستان بهمئی دارای یک زائرسرا در دو طبقه و هر طبقه ده اتاق غ و آشپزخانه مجهز می باشد.

 

همچنین دارای سی چشمه سرویس بهداشتی زنانه و مردانه و همچنین دارای مرکز افق(اجتماعی فرهنگی و قرآنی) فعال می‌باشد که در طول سال برنامه های مختلف از جمله طرح نوروزی آرامش بهاری در این بقعه متبرکه برگزار می شود.

کد خبر 1245572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha