گذر از پیک زمستان با تعدیل بیش از ۱۰ مگاوات روشنایی معابر استان

مرادی از تعدیل بیش از ۱۰مگاوات روشنایی معابر استان مرکزی برای گذر از پیک زمستان خبر داد.

محمد مرادی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق و گذر از پیک زمستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تاکید بر دوری از اسراف و صرفه جویی یکی از مهمترین دستورات دین مبین اسلام است که این مهم باید در همه امور رعایت شود.

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: بیش از 10مگاوات  روشنایی معابر استان مرکزی برای  گذر از پیک زمستان تعدیل شده است.

 

وی اضافه کرد: تعدیل روشنایی معابر به این معنی است که باید چراغ‌های دوبل موجود در معابر اصلی محورهای درون و برون‌شهری، یک درمیان و بصورت زیگزاگی با لحاظ نمودن تامین نور استاندارد و نقاط حادثه خیز خاموش ‌شوند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ابلاغیه شرکت توانیر مبنی بر مدیریت مصرف روشنایی معابر و در جهت کمک به تامین گاز مورد نیاز همشهریان با آغاز فصل سرما، برنامه های تعدیل توسط گروه های عملياتي و با پايش ناظران ستادي بصورت شبانه و با هدف بهینه سازی و پایداری شبکه برق سراسری در حال انجام است.

 

مرادی با بیان اینکه این پروژه  از آذر سال 1401 آغاز شده است، اظهار کرد: با تعدیل88هزار دستگاه چراغ معابر در سطح استان، خاموش کردن ریسه های تزیینی شهرداری و تعدیل چراغهای جاده ها با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، بيش از 10 مگاوات صرفه جویی انرژی ناشی از مصرف روشنايی محقق  شده است.

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطر نشان کرد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده روشنایی غیر ضروری با شماره 121 تماس گرفته تا همکاران اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 1245593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha