دستگاه های فرهنگی، روحانیون و حوزه های علمیه در مقوله فرهنگ‌سازی حجاب کم کاری داشتند

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان ایرانی زنانی معتقد و متدین هستند، گفت: دستگاه های فرهنگی، روحانیون و حوزه های علمیه در مقوله فرهنگ‌سازی حجاب کم کاری داشته اند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد کم کاری دستگاه های فرهنگی در بحث حجاب گفت: در همه زمینه ها در مورد فرهنگ سازی در مورد کشورمان کم کاری شده است و اگر ما شاهد یک سری ناملایمات هستیم علتش به این بر می گردد که فرهنگ سازی لازم و بحث جهاد تبیین که رهبری فرمودند اجرایی نشده است.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  اگر در سایر زمینه ها نیز جهاد تبیین را خوب انجام داده بودیم و عملکرد مثبتی داشتیم قطعا امروز یک سری ناملایمات را در کشور نداشتیم. در بحث حجاب نیز حوزه های علمیه، روحانیون، دستگاه های فرهنگی مثلا وزارت ارشاد و میراث فرهنگی و وزارت کشور کوتاهی داشته اند و به وظیفه اصلی شان عمل نکردند.

 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زنانی که بی حجاب یا کم حجاب هستند، بچه های این مملکت و نظام و افرادی معتقد هستند و حتی در مراسم های مذهبی حضور پیدا می کنند. قطعا سخنان ایشان باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد و دستگاه های فرهنگی برای موضع حجاب برنامه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1245633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha