پنج فقره سازش قتل در ۱۵ روز در پویش خاتم شهید سلیمانی /سازش چهل و دومین پرونده قتل در ماکو

عتباتی گفت: به حمد الله و به حول و قوه الهی و با عنایات خاصه بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی در پویش ((خاتم سلیمانی)) از اول دی ماه تا کنون در این مدت ۱۵روزه پنجمین سازش قتل در استان اتفاق افتاد.

 ناصر عتباتی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبسنان در استان آذربایجان غربی، گفت: به حمد الله و به حول و قوه الهی و با عنایات خاصه بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی در پویش ((خاتم سلیمانی)) از اول دی ماه تا کنون در این مدت 15روزه پنجمین سازش قتل در استان اتفاق افتاد که در نوع خود کم نظیر است و این بار سازش دیگری در یک فقره پرونده قتل عمد در حوزه قضایی ماکو حاصل گردید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در پی وقوع یک فقره قتل در سال 1395 توسط فردی با هویت م – ب که منجر به صدور حکم قصاص نفس نامبرده شده و وی تاکنون در زندان اهواز محبوس و منتظر قصاص نفس بود، با تلاش رئیس دادگستری، دادستان، ریاست و مددکاران زندان شهرستان ماکو، موفق به اخذ رضایت از خانواده مقتول که ساکن شهرستان ماکو بودند شد و با گذشت اولیاء دم وی از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

وی با اشاره به برکات خون شهداء و آثار وضعی آن در زندگی روزمره گفت: هر جایی اثری از شهدا باشد عنایات خاصه حق تعالی هم آنجا خواهد بود و برکت خون شهید سلیمانی و مادر شهداء حضرت زهرا (س) در مدت 15 روزه زندگی را به 5 نفر بازگرداند و کام خانواده های آنها را شیرین و صلح و دوستی را هم برای هر دو طرف به ارمغان آورد.

عتباتی گفت: باید  چنین ایام و چنین شهدایی را غنیمت شمرده و نهایت بهره را از این الطاف معنوی حق تعالی برای اصلاح ذات البین و امور مردم ببریم.

کد خبر 1245634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha