برنامه محوری اساس حرکت فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

عزت خواه گفت: برنامه محوری، هماهنگی بین بخش های مختلف و کار تیمی اساس حرکت فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه امروز (۱۹ دی ماه) در دومین نشست شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: تولید حدود 1200 خبر تولیدی در سال جاری نشان از کار جهادی و تبیین فعالیت های آموزش و پرورش برای آگاهی بخشی به جامعه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان افسران عرصه تبیین در عصر امروز رسالت عظیمی بردوش دارند، گفت: روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع و به هنگام  می تواند با انعکاس عملکرد دستگاه، امید و نشاط را به ارمغان آورد.

 

وی افزود: در حال حاضر برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط‌ عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح می‌توانند ایفا کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روابط عمومی ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند که خوشبختانه عملکرد روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این زمینه عملکرد موفقی بوده است.

 

عزت خواه، یکی از ضرورت‌های عصر امروز را، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست برای افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه دانست و گفت: روابط‌ عمومی‌ها برای آگاهی‌بخشی به مردم نقش اصلی را بر عهده دارند که نخستین روایتگری در جامعه برای مقابله با هجمه های بیگانگان باید توسط روابط عمومی ها انجام شود.پ

 

وی با بیان اینکه فعالیت های آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری شده، گفت: هماهنگی، همدلی و حرکت تیمی ارکان مختلف آموزش و پرورش در سطح استان باعث موفقیت نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء کیفیت آموزشی می شود.

 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه روابط عمومی پرداخت و گفت: در سال جاری حدود 1200 خبر توسط اداره روابط عمومی تولید و در پورتال خبری اداره کل منتشر شده است.

 

سید ولی موسوی، تعامل با رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، خبرگزاریها و پایگاه های خبری را از سیاست های اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانست و افزود: خوشبختانه با تعامل خوب با صدا وسیما از همه ظرفیت ها برای پوشش خبری برنامه های آموزش و پرورش استفاده شده است.

 

وی از راه اندازی سیمای مدرسه در تلویزیون و صدای مدرسه در رادیو خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با صدا وسیما مراحل تولید این برنامه به زودی آغاز خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه بیشتر برای تهیه و تامین تجهیزات برای روابط عمومی شهرستانها و مناطق شد.

 

موسوی با اشاره به اینکه بدون نیروی انسانی توانمند، باانگیزه و متخصص، هیچ سازمانی قادر به ایجاد تحول نخواهد بود و ‌آموزش وپرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست، خواستار نگاه تخصصی به نیروی انسانی در حوزه روابط عمومی در شهرستانها و مناطق و حل مشکل کمبود نیروی انسانی در روابط  عمومی اداره کل شد.

 

گفتنی است در این نشست معاونین و روسای تعاون و بودجه اداره کل آموزش و پرورش استان نظرات و دیدگاه های خود را مطرح و از عملکرد اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی ابراز رضایت و بر تقویت روابط عمومی آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق تاکید کردند.

کد خبر 1245662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha