بارش بیش از یک متر برف در محور اسالم به خلخال

عاشوری از بارش بیش از یک متر برف در محور اسالم به خلخال خبر داد و گفت: تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان تالش باز هستند.

کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان،اظهارکرد: بیشترین میزان بارش برف از محور اسالم به خلخال گزارش شده و تاکنون بیش از یک متر برف در این منطقه به زمین نشسته است.

 

فرماندار تالش افزود: با وجود بارش برف سنگین در این محور، راه‌ ارتباطی جاده اسالم به خلخال با تلاش عوامل راهداری باز است.

 

وی تصریح‌کرد: تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود و از تردد غیرضرور در این مسیر اجتناب کنند.

 

عاشوری با بیان‌اینکه همه محورهای مواصلاتی شهرستان تالش بازهستند، تصریح‌کرد: همه دستگاه‌های خدماتی و ماشین‌آلات بخش دولتی و خصوصی در سطح شهر، روستاها و به ویژه‌ جاده‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.

 

فرماندار تالش گفت: لایروبی و نمک‌پاشی مسیرهای مختلف شهری و جاده‌ای با همراهی نیروهای راهداری و شهرداری‌ها در شهرستان تالش در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه ۳ اکیپ راهداری با ۲۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و سبک در حال برف‌روبی در مسیرهای مواصلاتی شهرستان تالش هستند، ادامه داد: بیشتر مسیرهای کوهستانی تالش در حال برف‌روبی است.

 

عاشوری از مردم تالش و مسافران درخواست کرد در صورت امکان از ترددهای غیر ضروری در مسیر جاده‌ها و ییلاقات خودداری پرهیز و یا در صورت تردد، جهت رعایت احتیاط تجهیزات لازم، زنجیرچرخ، لباس گرم و خوراکی و پتو به همراه داشته باشند.

 

فرماندار تالش افزود: بارش به صورت مخلوط برف و باران در جلگه و برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات در حال باریدن است.

 

عاشوری خاطرنشان‌کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی طی امروز و امشب همچنان شاهد بارش برف و باران در شهرستان تالش خواهیم بود و از فردا بارش‌ها قطع می‌شود و تا پایان هفته شاهد یخبندان و لغزندگی جاده‌ها خواهیم بود.

 

 

 

کد خبر 1245701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha