زیرساخت های حوزه فرهنگ، هنر و قرآن شهرستان فاریاب باید تقویت شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: شهرستان فاریاب یکی از شهرستان هایی است که زیرساخت های فرهنگی، هنری و قرآنی آن باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ دی ماه)‌‌، بهرام مسلمی مهنی در حاشیه راه اندازی میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهر فاریاب، گفت: به تازگی در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان جیرفت از سند تحول برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان رونمایی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در این سند نقاط ضعف و قوت، تهدیدات و فرصت های حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان شناسایی شده است.

 

وی اظهار کرد: در سند تحول ۱۲ راهبرد به منظور توسعه فرهنگی منطقه در چشم انداز ۵ ساله دیده شده است.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: شهرستان فاریاب یکی از شهرستان هایی است که زیرساخت های فرهنگی، هنری  و قرآنی آن باید تقویت شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: زیرساخت فیزیکی فرهنگ و هنر این شهرستان نیز دچار مشکل است که پیگیر رفع این مشکل نیز هستیم.

 

وی یادآور شد: این میز خدمت با حضور کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان راه اندازی شده که با استقبال خوب فعالان فرهنگی و هنرمندان مواجه شد.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: درخواست ۶ موسسه  فرهنگی هنری، ۴ موسسه قرآنی و ۲ گروه هنری ثبت شده و مشکل هنر کارت هنرمندان این شهرستان نیز پیگیر‌ شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه گفت: با توجه به این که زیرساخت های فرهنگی هنری فاریاب کافی نیست بنابراین شهرستان فاریاب ویژه دیده شده و امروز نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را در اینجا مستقر کردیم.

کد خبر 1245711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha