توهین به اسلام و رسول خدا (ص) هرگز نمی تواند خللی در این آیین ایجاد کند

ماموستا شیخی،گفت: توهین به اسلام و رسول خدا (ص) هرگز نمی تواند خللی در این آیین ایجاد کند اسلام از چنان استواری و استحکامی برخوردار است که هیچ قدرتی نمی تواند آن را مورد هجمه قرار دهد.

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به  محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی«شارلی ابدو» به اعتقادات ملت ها،گفت : توهین به اعتقادات ادیان الهی به هر شکل گناه و شرعا حرام است، با این وجود در سال های اخیر شاهد موج عظیمی از این توهین ها علیه ادیان آسمانی هستیم.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ضرب آهنگ اقدام و توهین به مقدسات دینی ادیان و اسلام پیشینه‌ای بلند دارد چاپ کتاب سلمان رشدی علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، به آتش گشیدن کتاب مقدس مسلمانان در سوئد باحمایت دول غربی بوده است، انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اعظم اسلام از سوی نشریه «شارلی ابدو» در فرانسه نمونه آشکار استمرار اسلام هراسی و اسلام ستیزی و ادیان هراسی می‌باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: رشد روز افزون اسلام خواهی در جهان سبب طراحی توطئه‌های مختلف و اقدامات تروریستی و ضد فرهنگی دشمنان برای تخریب چهره این دین آسمانی شده اما نورانیت اسلام همچنان انسان‌های آزاده و حقیقت‌طلب را به سوی خود جلب می کند.

 

ماموستا شیخی، تصریح کرد: در هفته های اخیر نشریه جنجال برانگیز فرانسوی «شارلی ابدو» دوباره اقدام به توهین به مقدسات دینی مسلمین و جهان اسلام نمود، البته این اولین مورد و آخرین مورد این نشریه معلوم الحال نبوده و نیست و منطق اسلام در همه حوزه‌ها برای مقابله با تفکر لیبرال دموکراسی قوی است لذا سعی می‌کنند از مسیر توهین دین اسلام را تضعیف کنند.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی ،تاکیدکرد: با توجه به اینکه یک نشریه به راحتی بتواند که مقدسات دینی و مذهبی یک آیین را اینگونه تخریب کند را نباید آزادی بیان تعریف کرد، بلکه این دست اقدامات نشان از بی بندوباری در جهان غرب دارد که در آن حرمت ادیان الهی هیچ جایگاهی نداردلذا در این مقطع وظیفه علمای اسلام در همه جهان این است که از مقدسات اسلام، قران کریم، پیامبر اسلام و مرجعیت شیعه حمایت کنند.

 
این عالم اهل سنت ادامه داد: توهین های مکرر نشریه «شارلی ابدو» به مقدسات مسلمین با اهداف مختلف صورت می گیرد، گاهی شخصیت رسول اسلام (ص) را مورد توهین قرار می دهد و گاهی مبانی و اصول دینی مسلمین و بعضا هم دیده شده است که داشته های دیگر ادیان الهی را به باید سخره گرفته است که این روند مخالف آزادی است که خداوند برای انسان ها قرار داده است.

 
 

کد خبر 1245719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha