تمامی مسیرهای روستایی رضوانشهر باز است

صفوی گفت: با وجود بارش سنگين برف، تمامي راه هاي اصلي و فرعي شهرستان رضوانشهر تا زمان حاضر، باز است.

سید نادر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: برغم بارش برف سنگین، تماميگی راه های اصلی و فرعی شهرستان رضوانشهر باز است و رفت و آمد وسائط نقليه در محورهای كوهستانی با زنجير چرخ امكان پذير است.
   
فرماندار رضوانشهر  افزود: هم اكنون شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی رضوانشهر و پره سر هستيم و نيروهای راهداری با حضور تمام وقت با کمک نیروهای هلال احمر، دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی روستاها مشغول برف روبی محورها هستند و تا اين لحظه مانع از انسداد جاده های اصلی و فرعی شده اند.

 

وی با اشاره به حضور دکتر عباسی استاندار گیلان در روستاهای ییلاقی و کوهستانی شهرستان و بازدید از محورهای اصلی و فرعی روستایی، دستورات ویژه ای به سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با استفاده از همه امکانات لجستیکی به منظور جلوگیری از انسداد محورهای اصلی و فرعی شهرستان داد.

 

صفوی تصریح کرد: 20 نفر از عوامل راهداری در قالب چهار اكيپ، با بهره گيری از یک دستگاه گريدر، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه كاميون برفروب و استفاده از همه ظرفیت های بسیج مردمی و... عمليات بازگشايی راه های شهرستان را برعهده دارند.

 

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: تا اين لحظه هيچ مشكلی در بازگشايی و نگهداری محورها نداريم و بجز مسير پونل به خلخال از محدوده زندانه تا الماس، ديگر راه های اصلی و فرعی در اين شهرستان باز است.

 

وی با اشاره به آماده باش اعضای ستاد بحران  شهرستان خاطرنشان کرد: تاكنون هيچگونه گزارشی در خصوص قطعی برق و آب مناطق شهری و روستايی در شهرستان اعلام نشده است.

کد خبر 1245744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha