میزخدمت استاندار خراسان جنوبی در اتوبوس درون شهری

استاندار خراسان جنوبی عصر امروز دوشنبه (۱۹ دی) با حضور در چند دستگاه اتوبوس درون شهری از نزدیک ضمن بازدید و نظارت از نزدیک از نحوه خدمات رسانی اتوبوس های درون شهری به مردم، با تعدادی از جوانان و مردم شهر بیرجند گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دیدارهای چهره به چهره با مردم یکی از موضوعاتی است که در دولت سیزدهم روح تازه گرفته و جلودار این کار نیز خود رئیس جمهور است که در سفرهای استانی خود ملاقات و گفتگوی چهره به چهره به مردم را دارد، موضوعی که مورد رضایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته و ایشان در دیدار با اعضای هیات دولت، این موضوع را یکی از نقاط قوت این دولت عنوان کردند.

 

همین امر باعث شده تا استانداران و مسئولان دولت نیز در استانهای مختلف با حضور در بین مردم از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی از آغاز فعالیت خود در این استان یکی از برنامه های ثابت خود را دیدار با مردم در قالب بازدید از محلات مختلف، حضور در مساجد و به خصوص محلات حاشیه شهر، حضور در بین کارگران و تولیدکنندگان، دیدار با اقشار مختلف و بازدید از دانشگاهها، مدارس، حوزه های علمیه و ... گذاشته است.

 

یکی از متفاوت ترین دیدارهای مردمی استاندار خراسان جنوبی عصر امروز دوشنبه (19 دی) صورت گرفت؛ دیدار با تعدادی از بیرجندی ها در اتوبوس درون شهری، دیداری که برای مردم هم غیرمنتظره بود. یکی از شهروندان بیرجندی ضمن تشکر از حضور استاندار در بین مردم، گفت: من خواسته ای از استاندار ندارم، چنانچه هر یک از ما مردم و مسئولان در هر کاری که داریم به خوبی و با در نظر گرفتن رضایت خداوند متعال قدم برداریم، قطعا خیلی از مشکلاتی که امروز گریبان جامعه را گرفته شاهد نخواهیم بود.

 

استاندار خراسان جنوبی دقایقی را با این مردم میانسال بیرجندی به گفتگو نشست و حرف های او را شنید و سپس به سراغ یکی از بانوان در صندلی دیگری نشسته بود، رفت. بخشی از حرف های این بانوی بیرجندی در مورد مشکلات عموم حوزه شهری و به خصوص مشکلات جوانان مانند بیکاری و ... بود و بخشی دیگر نیز مشکلات شخصی بود که استاندار قول مساعد برای رفع آنها را داد و از مسئول همراهش خواست تمامی این نکات یادداشت و شماره ای از افراد گرفته شود تا بعد از بررسی برای اعلام نتیجه درخواست ها با آنها تماس بگیرند.

 

استاندار پس از طی مسافتی و گفتگو با چند سرنشین این اتوبوس در انتهای خط دقایقی را با راننده هم شد کلام شد و در جریان مشکلات حوزه کاری وی قرار گرفت. این حضور که به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی صورت گرفت، بازخوردهای مثبتی را از سوی همشهریان دربرداشت.

 

مقام عالی دولت در استان نیز در این دیدار در خصوص بررسی و رفع مشکلات مطرح شده از سوی مردم قول مساعد داد و گفت: مهمترین شعار دولت مردمی آیت الله رئیسی مردمداری و توجه به خواسته های مردم است که باید مورد توجه همه مدیران باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1245748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha