​احتمال تعطیلی ادارات استان گیلان در روزهای پایانی هفته

اسحاقی ضمن اشاره به تعطیلی احتمالی ادارات استان گیلان در روزهای پایانی هفته با هدف مدیریت مصرف گاز گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه در ساعات آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سید محمد اسحاقی شامگاه دوشنبه( ۱۹ دی) در گفت‌و‌گوی خبری با موضوع تعطیلی ادارات استان گیلان در روزهای پایانی هفته جهت مدیریت مصرف گاز اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا مقرر بود ایامی را در استان گیلان تعطیل کنیم که به جهت ملاقات مردمی مسئولان و مردم در روز سه‌شنبه، تعطیلی به روزهای آتی موکول شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه ۲۰ دی همه ادارات و بانکها برای خدمت رسانی به مردم باز هستند تصریح کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه و تعطیلی های احتمالی، نتیجه تا ظهر سه‌شنبه ۲۰ دی توسط مراجع و خبرگزاری‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اسحاقی با تاکید بر اینکه قطعا این تعطیلی‌ها بر روند کار و تولید اثر می‌گذارد اذعان کرد: ما می‌خواهیم هم خانه‌های مردم گرم بماند و هم خطوط تولیدی متوقف نشود بنابراین لازم است مردم هم مانند همیشه همکاری لازم را داشته باشند و در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

 

وی مدیریت مصرف گاز استان گیلان در روزهای گذشته را قابل قبول ذکر و خاطرنشان کرد: با مصرف بهینه علاوه بر تداوم گازرسانی بخش خانگی، صنایع هم می‌توانند به چرخه تولید، کار و اشتغال خود ادامه دهند.


 

کد خبر 1245769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha