گاز ۱۹۰ اداره گیلان به علت عدم رعایت مصرف بهینه قطع شد

جمال نیکویی از قطع گاز ۱۹۰ اداره گیلان به علت عدم رعایت مصرف بهینه خبر داد و گفت: از ۱۵ آذر امسال تاکنون شرکت گاز گیلان بیش از پنج هزار پایش را از سطح ادارات استان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، عیسی جمال نیکویی شامگاه دوشنبه (۱۹ دی) در برنامه خبری آخرین وضعیت شبکه گاز استان گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به شدت سرمای هوا در استان گیلان، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز خانگی در گیلان افزایش پیدا کند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه برای تداوم گازرسانی به بخش خانگی گاز صنایع و کارخانجات استان قطع میشود افزود: از همه مشترکان خانگی گاز در استان گیلان انتظار داریم در مدیریت مصرف گاز اهتمام بورزند تا با صرفه‌جویی از قطع گاز کارخانجات جلوگیری به عمل آید.

 

جمال نیکویی ضمن اشاره به وضعیت ناترازی تولید و مصرف گاز در استان گیلان تصریح کرد: دمای استاندارد محیط منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و در محیط اداری تا ۱۸ درجه است که تقاضا داریم توسط مشترکان رعایت شود.

 

وی اضافه کرد: از ۱۵ آذر امسال تاکنون شرکت گاز گیلان بیش از پنج هزار پایش را از سطح ادارات استان انجام داده و حدودا گاز ۱۹۰ اداره را هم به علت عدم رعایت مصرف بهینه قطع کرده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان یادآور شد: شرکت گاز علاوه بر ادارات پرمصرف، به خانه‌هایی که گاز زیادی مصرف می‌کردند هم سر زده و گاز آنها را برای پایداری شبکه توزیع قطع کرده است.

 

کد خبر 1245771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha