آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر استان قزوین

حجت الاسلام مصائبی از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام ولی الله مصائبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر استان قزوین در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان بوده که میانگین سنی شرکت کنندگان در رشته های مذکور بین 18 تا 45 سال در نظر گرفته شده است و در رشته قرائت تقلیدی افراد در سنین 9 تا 18 سال می توانند به رقابت در این رشته بپردازند.

 

وی عنوان کرد: رشته اذان و قرائت ویژه برادران بوده و رشته ترتیل ویژه خواهران است و رشته حفظ در بین خواهران و برادران به صورت مشترک است که منتخبان در هر رشته به مرحله منطقه ای راه پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام مصائبی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا 25 دی ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام به آ درس اینترنتی http://survey.porsline..ir/s/GSLqLvF مراجعه کنند.

 

وی یادآور شد: لازم است افراد تصویر مدرک عشایری و روستایی بودن خود را از دهیاری یا آموزش و پرورش یا مدرسه داشته باشند تا جهت ثبت نام بارگذاری کنند.

کد خبر 1245791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha