مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین و مادران شاغل

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان گفت: بانوان کارآفرین، الگویی مؤثر بر دیگر بانوان هستند چرا که توانسته اند در کنار مسئولیت‌های زندگی، نقش خود ا در تحقق برنامه‌های اقتصادی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ احمد دلیر در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین و مادران شاغل این شهرستان به مناسبت روز مادر اظهارکرد: شناسایی بانوان موفق کارآفرین در دانشگاه، مهارت‌آموزی دانشجویان دختر و راه‌اندازی رشته‌های مرتبط و مورد نیاز زنان، از جمله محورهایی است که توسط مسئولان اجرایی شده و در دست اجرا است.

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان عنوان کرد: زنان کارآفرین و سرپرست خانواری که با تکیه بر توانمندی و اراده خود برای مدیریت خانواده تلاش می‌کنند، موجب عزت هستند و تکلیف ما حمایت از آنها در عرصه‌های مختلف است.

 

غلامزاده خاطرنشان کرد: بانوان دستاورهای هنری خوبی را با هزینه کم و امکانات محدود در نمایشگاه ارائه کردند و برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع کار آفرینی سبب امید آفرینی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: بانوان کار آفرین با فروش دستاوردهای خود نیاز به حمایت دارند و در این راستا تبلیغ و ترویج برای معرفی دستاوردهای بانوان که با عزت نفس و هنر خود اقدام به کسب درآمد می‌کنند، ضرورت دارد.

 

در این مراسم که در سالن همایش مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد، ضمن تجلیل از بانوان کارآفرین شهرستان که از میان نخبگان کارآفرین ادارات میراث فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد، اتاق اصناف شهرستان و همچنین مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان انتخاب شده اند، کارگاهی نیز تحت عنوان روش‌های نوین  کسب و کار و کار آفرینی با دعوت از اساتید استانی ترتیب داده شد تا این عزیزان ضمن آشنایی با روش‌های نوین کسب و کار، با چالش‌های موجود در محیط واقعی کار آشنا شوند.

 

در پایان این مراسم از تمامی بانوان حاضر در این همایش با اهدا لوح یادبود و یک شاخه گل تجلیل شد.

کد خبر 1245794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha