جشن بزرگ « بانوی نور» در طبس برگزار می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، از برگزاری جشن بزرگ «بانوی نور» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز پنجشنبه ۲۲ دی، در محل هیئت فاطمی این شهرستان خبر داد.

علیرضا عصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: فرصت مغتنمی است تا با بهره مندی از مناسبت های این میلاد مبارک، مجموعه اقداماتی در قالب رویدادهای شادمانه و امید آفرین در سطح عمومی جامعه و در راستای سلسله همایش های دختران انقلاب و جشن فرشتگان، برگزار شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس افزود: هدف از برگزاری جشن بزرگ «بانوی نور»، تعظیم شعائر اسلامی، تقویت هویت ملی، انسجام و نشاط اجتماعی و نیز فعال نمودن ساختارهای موثر عمومی و مردمی، از جمله تشکل های مردم نهاد و گروه های جهادی و مردمی، در سطح گسترده است.

 

عصاری بیان داشت: اجرای قطعه های نمایشی، قرائت زیارتنامه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مولودی خوانی، اجرای گروه های یاس و آوانما، گفتگو با مادر شهیده راضیه کشاورز، تجلیل از بانوان الگو ( با شاخص فرزندآوری، از عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع)، تجلیل از برندگان مسابقه تَرگل و قرعه کشی اسامی شرکت کنندگانی که نام آنها به اسم یا القاب حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، از جمله برنامه های جشن بزرگ «بانوی نور»می باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس اظهار داشت: برگزاری کارگاه نمایش عروسکی، نقاشی و قصه گویی کودکانه، معرفی و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، ملزومات عفاف و حجاب و برپایی موکب، از برنامه های جنبی این جشن است.

 

وی در پایان گفت: جشن بزرگ « بانوی نور » با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با همکاری و همراهی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، جامعه بسیج زنان ناحیه مقاومت سپاه طبس، معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش، شهرداری و شرکت ذغالسنگ پروده طبس، برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1245801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha