راهکار اجرایی برای رفع مسائل حوزه فرهنگ و هنر استان ایلام طراحی می شود

احمدوند با بیان اینکه راهکار اجرایی برای رفع مسائل حوزه فرهنگ و هنر استان ایلام طراحی می شود، گفت: استان ایلام دارای ظرفیت ها و استعدادی های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی است.

 یاسر احمدوند، صبح امروز(۲۰ دی) در سفر به استان ایلام و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:فرصتی ایجاد شد که در استان قهرمان پرور و مقاوم ایلام حضور داشته باشیم و در این راستا به مردم و مسئولان استان ایلام عرض خداقوت دارم.

 

وی با بیان اینکه در این سفر با اهالی فرهنگ و هنر استان دیدار و گفت و گو می شود، افزود: از زیرساخت ها و امکانات فرهنگی و هنری استان در این سفر بازدید می شود.

 

معاون فرهنگی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: امید است در این سفر با همکاری و تلاش مسئولان و مدیران و مردم مشکلات و مسائل حوزه فرهنگ و هنر استان بررسی و راهکارهای اجرای برای رفع این مشکلات طراحی شود.

 

احمدوند بیان کرد: از فرصت ایجاد شده در سفر به استان ایلام برای انتقال مسائل و مشکلات استان ایلام به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت دولت استفاده خواهد شد و امید است که این سفر دستاوردهای خوبی برای استان قهرمان پرور ایلام داشته باشد.

کد خبر 1245820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha