۶۰ اثر رویداد استانی کاریکاتور به مرحله داوری رسید

نوریان با اشاره به اینکه ۶۰ اثر به دبیرخانه رویداد استانی کاریکاتور از سوی هنرمندان استان ارسال شده است، گفت: آثار هم اکنون در مرحله داوری است و بزودی منتخبان نهایی اعلام می شود.

سعید نوریان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 اثر ارزشمند از سوی هنرمندان استان به دبیرخانه رویداد استانی کاریکاتور ارسال شد و هم اکنون این آثار در مرحله داوری است.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هیئت داوران این جشنواره رسول حاجی زاده، معصومه ماهی کار، بهرام بابایی و شهریار شکاری از برجسته ترین هنرمندان این رشته هستند.

 

وی افزود: این رویداد هنری با هدف تقویت باورها و ارزش ها، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ امر به معرف و نهی از منکر و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد و هنرمندان نیز استقبال خوبی از این رویداد داشتند.

 

نوریان خاطر نشان کرد: بزودی آئین اختتامیه این رویداد در شهرستان پارس آباد برپا خواهد شد و برگزاری نمایشگاه از آثار منتخب و تجلیل از برگزیدگان جشنواره از جمله بخش های این مراسم خواهد بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این جشنواره هنری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد و موسسه فرهنگی و هنری شکوفه مهر مغان برگزار می شود.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: توانمندسازی و استعداد یابی و توجه به هنرمندان نوجوان و جوان و نیز تمرکززدایی فعالیت های فرهنگی و هنری از مرکز استان و توجه به ظرفیت های شهرستان ها از جمله اهداف این جشنواره است.

کد خبر 1245824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha