اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در زنجان برگزار می شود

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با حضور بانوان روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن جشن های مردمی به صورت خودجوش و مردمی در مساجد، تکایا و بقاغ متبرکه استان زنجان اجرا می شود.

 

به همین منظور مراسم جشنی روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار خواهد شد.

 

همچنین مراسمی ویژه بانوان زنجانی با سخنرانی سرکارخانم آرام نیا و مدیحه سرایی حاج مهدی رسولی جمعه 23 دی ماه ساعت 14:30 در گلزار شهدای پائین، حسینیه شهدا برگزار می شود.

 

در پارک ملت زنجان نیز جشن بزرگ زمستانی گذر ملت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن همراه با اجرای نمایش، موسیقی زنده و نورافشانی روز جمعه 23 دی ماه از ساعت 16:30 در ضلع شمالی (جنب مسجد) برگزار خواهد شد.

 

در کارخانه کبریت زنجان نیز مراسم جشنی همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان از 19 تا 23 دی ماه دایر است که بازدید کنندگان می توانند از ساعت 15 تا 21 از نمایشگاه دیدن کنند.

 

همچنین در مساجد به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ویژه برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

کد خبر 1245826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha