اجرای برنامه های خانواده محور و سبک زندگی اسلامی در کانون مسجد جامع چالوس

کاظمی مازندرانی گفت: به همت و تلاش کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، اجرای برنامه های خانواده محور، سبک زندگی اسلامی و جشن شب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود تا در راستای نهادنیه کردن ارزش های دینی در جامعه بیش از پیش تلاش شود.

سید یحیی کاظمی مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد:با توجه به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) توجه خاصی به مسئله خانواده داشت ، اجرای برنامه های خانواده محور فعالیت های کانون های مساجد در سالروز ولادت آن حضرت خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: این کانون در تمام مراسمات در راستای نهادنیه کردن ارزش ها اهتمام دارد و در ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) هم در این راستا با تمام توان وارد می شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: نسل جدید ما امروز از بسیاری از اندیشه های اهل بیت و آموزه های ارزشمند اسلام دورمانده است و باید در این بخش با قوت بیشتری وارد عمل شویم.

 

کاظمی مازندرانی گفت: به همت و تلاش کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، جشن شب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود تا در راستای نهادنیه کردن ارزش های دینی در جامعه بیش از پیش تلاش شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: همه تلاش ما برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه و حفظ آرمان های انقلاب است ودر این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم بود.

کد خبر 1245844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha