سطح دشمنی دشمن، شمه‌هایی از قریب‌الوقوع بودن سقوط آن‌ها دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سطح دشمنی دشمن، از دانشگاه‌ها به اراذل‌واوباش قمه به دست خیابانی تنزل یافته که این نشانه زبونی و شمه‌هایی از قریب‌الوقوع بودن سقوط آن‌ها، مطابق پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام علی نوروزی، شامگاه دوشنبه در اجتماع طلاب، روحانیون و مردم انقلابی بجنورد در دفاع از حریم ولایت و محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت به تبیین سابقه ولایتمداری ملت بزرگ ایران پرداخت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سطح دشمنی دشمن، از دانشگاه‌ها به اراذل‌واوباش قمه به دست خیابانی تنزل یافته که این نشانه زبونی و شمه‌هایی از قریب‌الوقوع بودن سقوط آن‌ها، مطابق پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: در حوادث اخیر بسیجیان ما از ۱۵ ساله تا ۷۰ ساله برای امنیت ملت فداکاری و جسارت‌های مختلفی را هم تحمل کردند.

 

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد با حذف فیزیکی سردار سلیمانی، تفکر و ارادت قلبی به او و مرام و مکتبش هم از بین می‌رود، درصورتی‌که نونهالان و نوجوانان ما و مردم دیگر کشورهای اسلامی همچنان از عشق به او می‌گویند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ریشه نارسایی‌های اقتصادی فعلی کشور را در دهه‌های گذشته دانست و گفت: درصورتی‌که سیاست‌های اقتصادی و چاره‌اندیشی‌های بنیادین دولت به بار بنشیند، به پیشرفت‌های بهتری خواهیم رسید.

 

اجتماع طلاب، روحانیون و مردم انقلابی بجنورد در دفاع از حریم ولایت و محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

کد خبر 1245858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha