نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های مساجد با هدف بررسی اولویت‌ها و مسائل بانوان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پاسداشت مقام زن و روز مادر؛ نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های ‌مساجد متشکل از مدیران و رابطین کانون‌ها؛ روز چهارشنبه، ۲۱ دی ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی این ستاد برگزار می‌شود. 

 
این نشست با هدف بررسی اولویت‌ها و مسائل بانوان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، ساختارسازی و سیاست‌گذاری مسائل خانواده در حوزه مسجد برگزار شده و جمعی از بانوان مدیر و رابط کانون‌های مساجد منتخب از سراسر کشور نیز به صورت وبینار به طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود می‌پردازند. 
 
 
گفتنی است از میان بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور؛ مدیریت تعداد دو هزار و ۶۳۵ کانون بر عهده بانوان است که همواره در عرصه اقدامات مختلف فرهنگی هنری کانون‌ها نقش محوری را ایفا می کنند.
کد خبر 1245885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha