«سردار دلها» بنیانگذار فرهنگ مقاومت

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت است، گفت: خراسان جنوبی در بُن بست تعاملات بین المللی به ویژه حوزه فرهنگی قرار دارد و سفر فعالان حوزه مقاومت به خراسان جنوبی قطعا تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی امروز سه شنبه (۲۰ دی) در دیدار با فرماندار درمیان اظهار داشت: یکی از رسالت های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد توسعه فرهنگ در محلات و مساجد است.

 

سرپرست ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای پیگیری پیوست فرهنگی به دنبال ارتباط سازنده با کشورهای اسلامی هستیم و ایجاد ارتباط مثبت و موثر با موسسات فرهنگی و مجموعه های مقاومت جز اهداف اصلی ما در استان است.

 

وی با اشاره به اینکه شناخت دقیقی از فرهنگ مقاومت در بین جوانان کشور وجود ندارد، گفت: خراسان جنوبی در بُن بست تعاملات بین المللی به ویژه حوزه فرهنگی قرار دارد و سفر فعالان حوزه مقاومت به خراسان جنوبی قطعا تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام محقی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت بوده است، عنوان داشت: از سال های گذشته خراسان جنوبی علمدار حوزه مقاومت بوده است و بسیاری از جوانان ما در حوزه مقاومت فعالیت دارند و برای شناخت فرهنگ مقاومت باید یک سری ارتباطات شکل بگیرد.

 

سرپرست ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش شهید القدس در خراسان جنوبی ادامه داد: این همایش ها به برقراری ارتباطات کمک می کند و امیدواریم این ارتباط هر چه سریع تر شکل گیرد و بتوانیم فرهنگ مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات همان رایزن های فرهنگی هستند و امیدواریم وحدت رویه مدنظر اسلام که در آیات و روایات وجود دارد در کلام و رفتارمان جاری شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1245893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha