توهین به مقدسات ترویج تبعیض مذهبی  است

حجت الاسلام رضوانی زاده، گفت: توهین به مقدسات ترویج تبعیض مذهبی و در نتیجه ترویج خشونت است.

حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با محکوم کردن نشریه فرانسویی،گفت :دشمنان ایران اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده کردند و حالا رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند، اما مردم ولایتمدار ایران علی‌رغم کمبودها و گله‌ها از شرایط اقتصادی،از جمهوری اسلامی حراست کردند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و حال که از این پروژه خود شکست خوردند، از روی استیصال به توهین‌های سخیف روی آوردند.

 

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب،افزود: نشریه معلوم الحال شارلی ابدو فرانسه در توهین به مقدسات ادیان آسمانی به ویژه دین مبین اسلام ید طولایی دارد و متاسفانه به نام آزادی بیان این نشریه انواع توهین ها را به مقدسات ادیان می کند و این را امر را نه تنها نمی توان بیان آزادی دانست، بلکه از آن به عنوان استبداد رسانه ای بیان یاد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: جای بس تامل است که دولت فرانسه که خود را مهد آزادی می داند، چگونه به یک نشریه وابسته به جریان های دین ستیز و لائیک اجازه می دهد بدین راحتی عقاید و اعتقادات دینی ملت ها را به سخره بگیرد؟ آیا این را می توان به آزادی بیان تعریف کرد؟


حجت الاسلام رضوانی زاده اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب انواع ترفندها و نیرنگ‌ها را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بکار گرفته‌اند، اما نتوانسته‌اند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و روز به روز شاهد پیشروی انقلاب هستیم.

 

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب ،تصریح کرد: البته درج کاریکاتورهای موهن در این نشریه بدسابقه و حمایت از این وحشی‌گری فرهنگی توسط دولت بدنام فرانسه برای مردم ایران اسلامی چندان بعید و دور از ذهن نیست چرا که روی دیگر خوی استکباری حاکمان کاخ الیزه در حمایت از منافقین و کمک تسلیحاتی به صدام جنایتکار علیه مردم مظلوم کشورمان را در اذهان زنده کرد.

 

 

کد خبر 1245905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha