نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از کانون خاتم الانبیاء بیرجند بازدید کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء شهرستان بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دکتر ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به همراه حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی از کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء شهرستان بیرجند بازدید کرد.

 

محمدرسول باباییان مدیرکانون فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء بیرجند در این بازدید با توضیحی از فعالیت‌های این کانون گفت: این کانون که بخش عمده آن را نوجوانان تشکیل می‌دهد در فعالیت‌های مختلف کتابخوانی، برگزاری محافل قرآن، برگزاری اردوهای درون و برون شهری و همچنین اجرای طرح سه‌میم «مسجد، مدرسه و منزل» موفق عمل کرده است.

 

وی با اشاره به کسب رتبه ملی توسط کانون فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء بیرجند در رویداد ملی فهمای سال ۱۴۰۰ افزود: ارتباط خوبی بین ارکان این مسجد از جمله امام جماعت، بسیج و اعضای هیات‌امنا وجود دارد.

 

باباییان خاطرنشان کرد: تشکیل گروه سرود و انجام فعالیت‌های هنری از دیگر اقدامات این کانون برای جذب نوجوانان به مسجد و کانون است.

 

گفتنی است، دکتر ناصرابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی به بیرجند سفر کرد و در برنامه‌های مختلفی از جمله همایش شهیدالقدس بیرجند شرکت کرد. وی همچنین با علمای شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی درمیان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1245974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha