کسب مدرک درجه ۲ تخصصی حفظ قرآن کریم توسط حافظ نوجوان زنجانی

حجت الاسلام حسنی گفت: ابوالفضل نجفی، حافظ نوجوان زنجانی موفق به کسب درجه ۲ تخصصی حفظ قرآن کریم از سازمان دارالقرآن کریم زنجان شد.

حجت الاسلام حمید حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اعلام نتایج مرحله سوم هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم اظهار کرد: در این دوره ابوالفضل نجفی نوجوان زنجانی موفق به دریافت مدرک درجه ۲ از سازمان دارالقرآن‌الکریم شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه کسب نتیجه«حائز دریافت مدرک درجه 2 و مجاز به ارسال سوابق ده ساله» به منزله این است که افراد برای ورود به آزمون مرحله چهارم فرم‌های مربوط به ارسال سوابق تدریس را از بخش مربوط به اعطای مدرک تخصصی به حافظان، سایت تلاوت اخذ کرده و نسبت به تکمیل و ارسال آن برای دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم اقدام کنند.

 

وی با یادآوری اینکه تایید سوابق ده ساله حفاظ پس از بررسی به اطلاع ایشان خواهد رسید، ادامه داد: افراد از لحظه اطلاع‌رسانی به مدت 6 ماه برای مطالعه آزمون مرحله چهارم فرصت دارند.

 

این مسئول ادامه داد: رقیه مرادلو حافظ کل قرآن‌کریم نیز از استان زنجان سوابق ده ساله تدریس خود را جهت تایید به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال کرد و پس از ارزیابی و تایید توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم، در مرحله چهارم این آزمون‌ها حضور خواهد یافت.

 

حجت الاسلام حسنی همچنین ز صدور ۷۰ گواهینامه تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و آموزش احکام اسلامی ویژه عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف تربیت نیروهای متخصص قرآنی و شناسایی نیروهای مستعد در آموزش قرآن‌کریم، در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا در زنجان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها شامل دروس، روش تدریـس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی «بخش‌خوانی، کلمه‌خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی)»، احکام عمومی و احکام قرآنی بود که به مدت ۶۰ ساعت و به صورت حضوری و با حضور ۲۰ نفر در دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و ۵۰ نفر قرآن آموز وظیفه در دوره آموزش احکام اسلامی درعقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد.

 

کد خبر 1246040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha