برگزاری ۱۲۷ جشن ویژه میلاد کوثر در  شهرستان ملایر

نظری گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)جشن ویژه میلاد کوثر در شهرستان ملایر برگزار می شود.

مهین نظری در گفت و گو با خبرنگار شبستان در شهرستان ملایر ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام زن و مادر و میلاد حضرت زهرا(س)  گفت: زندگی حضرت  زهرا(س) در همه ابعاد همراه با کار و تلاش و  تعالی روحی یک انسان است و جهاد آن بزرگوار در میدانهای مختلف یک‌جهاد نمونه است.

 

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر  با بیان اینکه زن‌مسلمان باید در راه علم و خودسازی معنوی واخلاق تلاش کند،  افزود: اسلام‌با کار کردن زن موافق است وتا جایی که مزاحم با شغل اصلی و اساسی او که تربیت فرزند و حفظ خانواده است نباشد لازم می داند.

 

 مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و مادر و میلاد فرخنده ریحانه خدا حضرت فاطمه الزهرا(س) جشن های ویژه در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است گفت: در هفته زن بیش از ۱۲۷ برنامه در سطح حوزهای مقاومت محلات و اقشار و پایگاههای بسیج شهرستان ملایر انجام خواهد شد.

 

وی برگزاری جشن در شهر زنگنه، در 22 دی ماه، برگزاری جشن ویژه در سالن  تختی در 23 دی ماه ، روستای حسین آباد ناظم ، سالن آمفی تئاتر شهرداری ، حوزه ریحانه الزهراء ۲۰ دیماه سالن شهید آوینی سپاه، شهر جوکار، ، روستای ینگی کند و... را  از برنامه های این ایام در شهرستان ملایر دانست.

 

 نظری بیان کرد:  در این جشنها از ۹۵ نفر نوعروس در راستای ترویج و تشویق به ازدواج و مادران دارای سه فرزند به بالا و مادران وهمسران شهدا که اسوه صبر و مقاومت تقدیر و از گروههای جهادی که در راستای  ازدواج آسان و فرزند آوری فعالیت دارند تقدیر خواهد شد.

 

وی اهداء‌۱۱ سری جهیزیه کامل از پایگاه صدیقه کبری روستای علی آباد به نو عروسان نیازمند ،همچنین ۶ سری کمک‌جهیزیه برای نوعروسان و یک سری سیسمونی  و  افتتاح کار گاه خیاطی درهفته زن انجام خواهد شد.

 

 نظری  از برگزاری برنامه جشن‌کوثر ملایر پنجشنبه 22 دی ماه  ساعت ۹ صبح سالن ورزشی الغدیر خبر داد و گفت: این جشن همراه با برنامه های متنوع خواهد بود.

کد خبر 1246071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha