برگزاری بیش از ٨٠ برنامه گرامیداشت هفته زن از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان 

حجت الاسلام دیلمی از برگزاری بیش از ٨٠ برنامه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و مادر در سطح استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام رضا دیلمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و هفته زن بیش از ٨٠ برنامه متعدد از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در سطح استان پیش بینی شده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این برنامه ها در طول این هفته با همت تشکل های دینی و قرآنی و انقلابی و مراکز و موسسات قرآنی به صورت کاملا مردمی در سطح استان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حرفاورد با حضور سلاله های فاطمی، همایش رهروان فاطمی با موضوع زیباشناسی سبک زندگی اسلامی، مسابقات فرهنگی، اعزام مبلغ و مبلغه، دیدار با مادران و همسران شهدا و اسوه های صبر و مقاومت، اعزام گروه های سرود و همخوانی در محلات، نشست های بصیرتی، کارگاه آموزشی فاطمه شناسی، کرسی های آزاداندیشی، تجلیل از بانوان پرستار و نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام دیلمی، برگزاری همایش پیاده روی بانوان، همایش بزرگ زن، عفت، افتخار، تجلیل از بانوان فعال عرصه تبلیغ و کنش‌گران فرهنگی، قرآنی و جهادی، ایستگاه های صلواتی، همایش الگوی سوم زن ویژه زوجین جوان، همایش بانوان و دختران انقلابی، تجلیل از بانوان حافظ قرآن کریم و میزگرد تخصصی جایگاه زن در انقلاب اسلامی از برنامه های مهم ایام گرامیداشت هفته زن در استان برشمرد.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشن های متعدد میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر در اماکن مذهبی و مساجد استان، پویش ختم صلوات، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع مادر مهربانی ها، همایش زن، سیره فاطمی، ایمان آگاهانه و زیست عفیفانه و مومنانه، همایش مادران فاطمی، برگزاری مسابقه نقاشی من مادرم و تجلیل و تکریم از بانوان رزمنده و گروه های جهادی از دیگر برنامه های این ایام در استان است.

 

 

 

کد خبر 1246080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha