پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بهشهر

جباری از پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بهشهر خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای کمک به مددجویان در بخش های مختلف اعطا می شود تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

«موسی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت ها و توانمندسازی افراد از برنامه های مهم امداد است که با قوت اجرایی می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر افزود: کمیته امداد با همت و تلاش صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تلاش دارد تا تسهیلات پرداختی مطابق با سنت اسلامی را پرداخت کند وکمک کار بخشی از نیازهای افراد تحت پوشش باشد.

وی از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بهشهر خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای کمک به مددجویان در بخش های مختلف اعطا می شود تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

به گفته جباری، این تسهیلات در9 ماهه امسال به 282 نفر از افراد تحت پوشش پرداخت شد و بیشترین تسهیلات در بخش حمایتی، درمانی، مسکن، تحصیلی و.. بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر با بیان اینکه 3 هزار و 650 خانوار تحت پوشش امداد هستند؛ افزود: خیران می توانند با افتتاح حساب در صندوق ولایت امداد کمک کار ما برای کارگشایی باشند و در قالب طرح قرض ماندگار افراد می توانند افتتاح حساب کرده و کمک کار ما باشند.

کد خبر 1246086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha