صبر و شکیبایی در برابر مشکلات از توصیه های قرآن کریم است

یعثوبی در جلسه شورای تحول محله اسلامی تحت عنوان قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در لاهرود، گفت: صبر و شکیبایی در برابر مشکلات از توصیه های قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلسه شورای تحول محله اسلامی تحت عنوان قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) و با حضور رئیس حوزه قضائی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود و فرماندهان پایگاه ها و ارکان مساجد مجری محله اسلامی در حسینیه سپاه شهر لاهرود برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه، محمد رضا یعثوبی با اشاره به لزوم تبیین اهداف تحول محله اسلامی در راستای یاری رسانیدن به دستگاه قضایی در جهت رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم و افزایش آستانه صبر و تحمل افراد جامعه، گفت: صبر و شکیبایی در برابر مشکلات از توصیه های قرآن کریم است.

 

رئیس حوزه قضائی بخش لاهرود تصریح کرد: مهمترین وظیفه مجموعه مردمی بسیج که همواره در تمامی عرصه ها همچون سیل، زلزله و بلایای طبیعی و ایام کرونا و ... همیشه در کنار مردم بوده تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در محلات و مساجد است.

 

وی اذعان داشت: ورود شورای محله به مشکلات حقوقی و قضایی مردم در محلات و مساجد می تواند به حل و فصل آنها کمک و از ورود پرونده به دستگاه قضایی در حد توان کم کند.

 

در ادامه این جلسه، سروان فرهاد اسماعیل اوغلی، ففرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود، افزود: شورای صلح وسازش در مساجد در راستای تحول محله اسلامی بوده و مجموعه سپاه و بسیج با همراهی مردم و با کمک معتمدین و ارکان مساجد در راستای کاهش مراجعات به محاکم و دادگاه ها اقدام خواهند کرد و با مدیریت محلات اسلامی میزان مراجعات به دادگاه و مشکلات قضائی و حقوقی کاهش خواهد یافت.

 

در پایان جلسه حاضرین نیز هرکدام در خصوص وظایف افراد و پرسش ها و ابهاماتی که وجود داشت مواردی را مطرح و آمادگی خود را  در اجرای هر چه بهتر این طرح اعلام کردند.

کد خبر 1246135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha