ثبت نام ۸۰ نفر در برگزاری دوره مقدماتی تخصصی تربیت مربی در سرپل ذهاب

تمری،گفت: برای شرکت در دوره مقدماتی تخصصی تربیت مربی قرآنی ویژه مربیان مهدهای کودک ، مربیان قرآنی و فعالان قرآنی ۸۰ نفر ثبت نام کردند.

خسرو تمری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی کودک خبر داد و گفت:دوره تخصصی تربیت مربی  قرآنی کودک زیر نظر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه و با همکاری موسسه قرآن عترت ریحانه النبی تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع ،  شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود. 

 

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب ،افزود: دوران کودکی بهترین زمان برای تربیت انسان به شمار می‌رود به گونه‌ای که در این سن کودک هر آنچه که آموخته را در ذهن داشته و در بزرگسالی طبق آن عمل می‌کند، بدین منظور قرآن کریم و احادیث بر تربیت کودک از خردسالی تا نوجوانی تأکیدات فراوانی داشته و به تشویق و ترغیب خانواده‌ها به تربیت اسلامی پرداخته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: دوره مقدماتی تخصصی تربیت مربی شامل کارگاه آموزشی نحوه دعوت کودکان به نماز ، کارگاه حفظ قرآن با روش بازی ، کارگاه نحوه حفظ موضوی قرآن با اشاره رفتاری و نحوه آموزش  الفبای یک دقیقه ای و درتاریخ  ۲۱ ،۲۲ و ۲۳ دی ماه در محل کانون شهید باهنر شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه ها با حضور استاد مهدی فاضلی انجام شده است.

 

تمری تصریح کرد: بابد از حمایت های حجت الاسلام امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش و کانون شهید بهشتی در امر برگزاری این دوره تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 1246147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha