صداقت، شرافت و اعتقاد قلبی لازمه کار اصحاب رسانه است

شمشادی، علت اثرگذاری رسانه های بیگانه بر روی مخاطبان را ایمان و باور قلبی آنان به کاری که انجام می دهند خواند کرد و افزود: اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا مستندساز مطلبی بنویسد و محتوایی را تولید کند که به آن اعتقاد ندارد، تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسن شمشادی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان خطاب به اصحاب قلم اظهار کرد: اگر به عنوان خبرنگار تولید محتوا می کنید به کار خود ایمان داشته باشید.

 

این فعال رسانه‌ای، علت اثرگذاری رسانه های بیگانه بر روی مخاطبان را ایمان و باور قلبی آنان به کاری که انجام می دهند خواند کرد و افزود: اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا مستندساز مطلبی بنویسد و محتوایی را تولید کند که به آن اعتقاد ندارد، تاثیرگذار نخواهد بود.

 

وی راز محبوبیت سردار سلیمانی را عمل کردن به جای حرف زدن این سردار خواند و گفت: لازم است تا خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهدانه قلم بزنند و با صداقت و شرافت مطلبی را منتشر کنند و راضی نباشند برای رضایت دیگران دروغ بگویند.

 

امروز اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان زنجان نیز در سخنانی به فرمایشات رهبری که می‌فرمایند: توجه داشته باشید، بالاترین چیزی که می‌تواند انقلاب را در این جا به ثمر رسانده و به خارج از کشور نیز صادر کند تبلیغات صحیح است، همیت بگمارید که قلم و بیان خویش را برای تعالی اسلام، کشور و ملت خود به کار بگیرید، اشاره کرد و گفت: رسانه ها مربی کشور محسوب می شوند.

 

سردار جهانبخش کرمی با یادآوری اینکه ما موظف هستیم که اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم، افزود: شهدا را قلم ها می سازند و این قلم‌ها هستند که شهیدپرورند. قلمی فایده دارد که بیدارگر توده مردم باشد و با تبلیغات صحیح، اسلام را آن‌گونه که هست به دنیا معرفی کنید.

 

وی با اشاره به اینکه قلم، یک سلاح‌ است و باید در دست اشخاص صالح و فاضل باشد، گفت: امروز اصحاب رسانه در خط مقدم نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

 

سردار کرمی به جنگ ترکیبی دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام رسانه‌ها و ابزارها وارد جنگ با اسلام، مسلمانان و انقلاب اسلامی در یک فضای مجازی و رسانه‌ای شده که این جنگ در طول تاریخ بی‌نظیر است.

 

کاری که پشتوانه رسانه ای نداشته باشد، نمی تواند موفق شود

شهردار زنجان نیز به اهمیت جایگاه رسانه در عصر تکنولوژی اشاره کرد و گفت: اگر بزرگ‌ترین کارها پشتوانه رسانه‌ای نداشته باشد، نمی‌تواند موفق شود.

 

علیرضا فیروزفر به قدرت رسانه در انتقال مطالب و رویدادها اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر دیدید که با تدبیر حافظان امنیت و حمایت مردم قضیه حل شد، قدرت نرم رسانه پیشران قوی برای حکومت جهانی است.

 

وی ادامه داد: تقویت رسانه برنامه‌ریزی می‌خواهد و باید فرداها را ببینیم، تقویت رسانه از الزامات جامعه امروز است و همه باید در این راه قدم بردارند.

کد خبر 1246158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha