رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها به ویژه زنان سرپرست خانوار است

شیبه، رویکرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده به ویژه زنان سرپرست خانوار در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جمال شیبه، امروز چهارشنبه (۲۱ دی) در مراسم تجلیل از زنان سرپرست خانوار موفق کمیته امداد استان اظهار کرد: این نشست با هدف تجلیل از زنان سرپرست موفق شامل کارآفرینان برتر، دارای فرزندان نخبه از نظر تحصیلی، اخلاقی، ورزشی، علمی، هنری، قرآنی و سرپرست خانوارهای موفق با رویکرد توانمندی فکری خانواده ها برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: از دل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد نخبگان، فرهیختگان و برترین هایی به جامعه تحویل داده می شود که ثمره فداکاری، عشق و ایثار زنان نمونه در قالب مادرانی دلسوز و آگاه است که با تأسی از حضرت فاطمه (س) در این امر مهم موفق شده اند.

 

وی اضافه کرد: بخشی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

 

شیبه، رویکرد اصلی کمیته امداد را توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانواده به ویژه زنان سرپرست خانوار در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان دانست.

 

وی عنوان کرد: استحکام، تربیت و هدایت یک خانواده یعنی مادر و بخش قابل توجهی از این آموزه ها توسط مشاوران مددکاران و امدادگران به مادران و بانوان تحت حمایت منتقل می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان، به نقش مهم بانوان در رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و ادامه داد: ارائه الگویی مناسب از زنان موفق به جامعه هدف که می تواند با ارائه روشی درست و هدفمند آنان را در راه توانمندی فکری، فرهنگی و پرورش فرزندانی توانمند، اثرگذار برای جامعه یاری کند، دارای اهمیت و ضرورت است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد خانواده محور بوده و توجه ویژه ای به تحکیم بنیان خانواده دارد، ابراز کرد: تقویت خانواده، طرح های توانمندسازی در همه ابعاد اجتماعی اقتصادی فرهنگی الویت این نهاداست.

 

در پایان مراسم از از زنان و مادران نمونه و برتر که در زمینه های مختلف موفق بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

 

کد خبر 1246188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha