جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، گفت: بر اساس آموزه های دینی و اسلامی بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهمترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند.

حجت الاسلام رضا دیلمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضرت زهرا(س) بانویی است که هم در ساحت همسرداری و فرزندداری و در ساحت اجتماعی و دفاع از ارزش ها و صیانت از جایگاه امامت و ولایت و تلاش برای همبستگی و اعتصام به حبل الله یک الگوی ماندگار، بی بدیل و بی نظیر برای تمام بشریت است.

 

وی با بیان اینکه جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، ادامه داد: بر اساس آموزه های دینی و اسلامی بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهمترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند.

 

حجت الاسلام دیلمی اظهارداشت: خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر و زن انقلابی هویت و معنا پیدا می کند، همان مادران و شیر زنانی که امروز در قامت انقلاب اسلامی و با تاسی به سیره حضرت زهرا(س) بر اساس منظومه فکری ولایت (مقام معظم رهبری) الگوی سوم زنان را به جهانیان معرفی کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت اسلام ناب، انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا، در هیچ دوره ای همانند امروز این همه زنان محقق، دانشمند، متخصص، متفکر، ادیب، متعهد، مجاهد، انقلابی و مومن را اینقدر نداشتیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از موضوعاتی که در این ایام به آن پرداخته می شود و وظیفه همه ماست که به آن توجه کنیم روشنگری جوانان و نوجوانان است.

 

وی ادامه داد: امروز نظام سرمایه داری و تمدن پوسیده جهان غرب یک برده داری نوینی را بعد از انقلاب صنعتی شروع کرده که زنان و جامعه بانوان را تحقیر و تبدیل به کالا کرده است و کرامت، شانیت و حرمت زن را تحقیر کرده است و در منظومه فکری مادی آنها تمام اهدافشان رسیدن به قدرت، ثروت و منافع مادی شان است.

 

حجت الاسلام دیلمی تاکید کرد: امروز باید جوانان و نوجوانان ما این مسائل را بدانند، اینکه جایگاه زن در تمدن غرب چیست و موضوع عفاف و حجاب در فرهنگ غرب چه جایگاهی دارد. کرامت، شانیت و جایگاه خانواده در فرهنگ غرب کجاست؟ تقدسی آیا وجود دارد؟

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه غربی ها تمام ارزش ها و حتی انسانیت جامعه بانوان را به تمسخر گرفته اند، گفت: این مسائل را باید نوجوانان و جوانان ما بدانند و مصادیقش را در نظام محاسباتی خودشان تحلیل درستی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1246197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha