مسابقه کتابخوانی «سیره فاطمی» در سرایان برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، مسابقه کتابخوانی «سیره فاطمی» به همت این کانون برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می شود.

علی طاهرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان سرایان در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان در ادامه بیان کرد: مراسم جشن ولادت دخت نبی اکرم(ص) همراه با سخنرانی و مولولودی خوانی و اجرای برنامه های شاد برای نوجوانان و کودکان به همت این کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در راستای برگزاری این جشن کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان تصمیم دارد تا هدیه ای به افرادی که به نام فاطمه مزین هستند تقدیم کند.

 

طاهرپور به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و افزود: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، مسابقه کتابخوانی «سیره فاطمی» به همت این کانون برای سنین ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان در پایان گفت: کانون های مساجد می توانند نقش مهمی را در معرفی سیره فاطمی به بانوان و نسل های جدید داشته باشند تا بتوانند در مسیر ولایت مداری همچون حضرت زهرا(س) حرکت کنند.

 

 

کد خبر 1246231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha