پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم استان و شهرستان های کمتر برخوردار در سفر دو روزه هیات دولت به استان یزد

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به برنامه های سفر به استان یزد گفت: پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم استان و شهرستان های کمتر برخوردار در سفر دو روزه هیات دولت به استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به استان یزد با اشاره به سفر دو روزه خود به این استان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا ( س) گفت: خداوند را شکرم که در این ایام پرفضیلت میهمان استان یزد باشیم و با مدیران، مردم پرتلاش استان یزد، خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشیم.

 

وی افزود: امروز به شهیدان و شهید بزرگوار آیت الله صدوقی و مفاخر استان یزد که به مفاخر کشور و جهان اسلامی محسوب می شوند ادای احترام می کنم.

 

 

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: دور اول سفر به دلیل شرایط کرونایی توفیق دیدار مردمی نداشتیم ولی در این دور دوم دیدارهای مردمی نیز خواهیم داشت تا بخشی از دین خود را به مردم شهید داده یزد ادا کنیم و مصوبات دور اول را پیگیری کنیم و همچنین نیازهای استان را دنبال کنیم و خبرهای خوبی را برای این استان داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در این دو روز از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم استان و به ویژه شهرستان های غیر برخوردار و حضور در این شهرستان ها از برنامه های ما است.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: پیش از حضور در استان هیات های ویژه ای را به استان اعزام کردیم و با اقشار مختلف دیدار داشتند و نظرات و دیدگاه های مردم استان را جمع آوری کردیم که امیدواریم با این اطلاعات بتوانیم دغدغه های مردم استان را دنبال کنیم و بخشی از این دغدغه ها را در همین سفر تصمیم گرفته و با پیگیری در مرکز نیز آنها را حل کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به هدیه ترمه یزد به عنوان هدیه عزاداران یزدی گفت: هدیه عزاداران یزدی نیز تشکر می کنم و این هدیه ارزشمند را سپاسگذاری می کنم.

 

 

 

کد خبر 1246232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha