برف‌روبی بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب در گیلان

مرادی با بیان‌اینکه تاکنون بالای ۵۰۰ هزار مترمکعب در کل استان برف‌روبی انجام شده است، گفت: از این میزان یک سوم آن مربوط به شهرستان آستارا است که اقدامات خوبی در اینجا صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، امیر مرادی امروز(پنجشنبه، ۲۲ دی) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در گیلان طی روزهای گذشته بارش‌های خوبی را شاهد بودیم و بالای ۱۲۰ سانتی‌متر در غرب استان بارش برف داشتیم.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه با دستور استاندار به آستارا عازم شدیم، افزود: در این بازدید وضعیت خدمات‌رسانی و اقدامات مدیریت بحران در آستارا مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان‌اینکه تیم راهداری با تمامی تجهیزات و امکانات پای کار بودند، تصریح‌کرد: تیم راهداری با ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در محورهای شهرستان در حال فعالیت بودند و ۲۰ دستگاه هم از بخش خصوصی وارد مجموعه شدند و الان ۴۰ دستگاه در شهرستان در حال فعالیت است.

 

مرادی با اشاره به اینکه اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و مهم‌تر از همه دهیاری‌های شهرستان آستارا با همه امکانات پای کار بودند، گفت: خوشبختانه آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم در استان به عنوان اینکه همه در کنار هم عمل کنند این انسجامی که در بارش‌های اخیر وجود داشت مثال‌زدنی بود و نقاط ضعفی هم وجود داشت که آنها را احصا کردیم تا در بارش‌های بعدی بتوانیم آنها را پوشش دهیم.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان‌اینکه تاکنون بالای ۵۰۰ هزار مترمکعب در کل استان برف‌روبی انجام شده است، ادامه داد: از این میزان یک سوم آن مربوط به شهرستان آستارا است که اقدامات خوبی در اینجا صورت گرفت.

 

وی اضافه‌کرد: از مردم هم انتظار داریم در فصل بارش‌ها به‌ویژه وقتی هشدار نارنجی صادر می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند تا از این فرصت‌های بارش بهتر استفاده کنیم و مشکلی برای فردی پیش نیاید.

 

مرادی اظهارکرد: هر واحد ساختمانی که از بارش‌های سنگین خسارت ببینند، همه واحدهای مسکونی و روستایی ما بیمه هستند که دستور دادیم شناسایی بشوند و افراد که به آنها خسارت وارد شده است جمع‌بندی کنیم و بعد از بارش‌ها حتما پرداخت خسارت به موقع صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر 1246275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha