مانور تمرینی آموزشی وزرات نیرو در حوزه برق در منطقه‌ جنوب غرب کشور برگزار شد

مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در حوزه برق همزمان با سراسر کشور در منطقه جنوب غرب با مشارکت استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان با تمرین ترمیم تخریب ناشی از ریزگردها، مه و رطوبت در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در حوزه برق امروز پنج شنبه (۲۲ دی) همزمان با سراسر کشور و با حضور استان های معین ایلام، کرمانشاه، لرستان، کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای استان در جنوب غرب کشور به میزبانی آبادان برگزار شد.

 

احسان عباسپور، در این آئین اظهار کرد: حضور میدانی مدیران در مواقع بروز حادثه نقش مهمی در مدیریت بحران دارد.قطعا برای بالا رفتن بهترین کیفیت کار می بایست مدیران ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی تصمیم گیری و اقدام نمایند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل آبادان در خردادماه سال جاری افزود: در حادثه دلخراش متروپل شاهد بودیم که وزیر کشور، استاندار وقت خوزستان و بسیار از مدیران مرتبط کشوری، استانی و شهرستانی به صورت میدانی پای کار بودند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان آبادان هموراه در معرض هجوم ریزگردهاست، تصریح کرد: در مواقعی از سال مه شدید است که گاها باعث قطع برق و ایجاد مشکل در شبکه توزیع می شود و لذا برگزاری این تمرین می توانند در کاهش زمان قطع برق و مدیریت بحران نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

 

عباسپور یاد آور شد: در کنار تامین برق پایداری شبکه توزیع نیز نقش مهمی در آسایش مردم بخصوص در فصل گرم تابستان دارد.

 

کد خبر 1246311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha