یکی از وظایف سازمان استاندارد پرداختن به استاندارد خدمات است

ساده گفت: یکی از وظایف سازمان استاندارد پرداختن به استاندارد خدمات است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، احسان ساده، امروز (۲۲دی)، در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد،  اظهار کرد:  یکی از وظایف سازمان استاندارد پرداختن به استاندارد خدمات است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران افزود: دنیا به سمت تولید محصولات دانش بنیان در حال حرکت است لذا استاندارد سازی محصولات دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرد.

ساده تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان با دریافت گواهی های دانش نماد می توانند بهتر وارد بازار جهانی شده و محصول خود را بفروش برسانند.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران خاطر نشان کرد: یکی از وظایف سازمان استاندارد پرداختن به استاندارد خدمات است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است.

ساده با اشاره به پتانسیل های آذربایجان غربی و وجود گمرکات در استان  افزود:  این استان این ظرفیت را دارد که با اعطای گواهی حلال موجب گسترش تجارت در بازار های هدف شود.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به دلیل مرزی بودن و صادرات و واردات کالا در احیا و ارتقای جایگاه نظارتی استاندارد در زندگی مردم و فعالیت دستگاه ها نقش موثرتری دارد.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم وحید موسی پور به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی معارفه شد.

کد خبر 1246315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha