برترین های مسابقه جان فدا تجلیل می شوند

ملیکه شعبانی گفت: برترین های مسابقه نقاشی جان فدا با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند

«ملیکه شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برترین های مسابقه نقاشی جان فدا با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند.

 

 

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت یادآور شد: مسابقه جان فدا که به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی به صورت مجازی برگزار شد.

 

 

 

 

وی بیان کرد: تعداد ۵۰ اثر در این جشنواره شرکت داده شد که پس از داوری این آثار تعداد ۶ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

 

 

 

شعبانی ابراز کرد: همچنین از سوی داوران تعداد ۲۰ اثر نیز تحت عنوان آثار شایسته شناخته شدند.

 

 

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت اظهار کرد: در ابتدا قرار بود این مسابقه در سطح شهرستان اجرا شود اما تعداد ۲۴ اثر از کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این جشنواره حضور یافتند که می توان گفت؛ مسابقه نقاشی جان فدا در سطح ملی برگزار شده است.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در نقاشی های ارسالی میزان شناخت خود را از شخصیت شهید سلیمانی به تصویر کشیدند.

 

 

 

 

شعبانی اضافه کرد: آثار ارسالی نشان می دهد که تصویر ذهنی و شناخت کودکان و نوجوانان این است که شهید سلیمانی فردی با تقوا، مهربان، شجاع، ایثار گر، حافظ جان و امنیت مردم است.

 

 

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از اجرای مسابقه نقاشی جان فدا آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت شهید سلیمانی به عنوان شهید مقاومت بود که این مهم در نقاشی ها مشهود است.

کد خبر 1246316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha