الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در زندگی ما را به سعادت می‌رساند

سردار خادم سیدالشهدا، گفت: حضرت زهرا (س) الگوی بانوان دو عالم، در این دنیا تلاوت قرآن، نگاه به صورت رسول خدا (ص) و انفاق را دوست داشتند و به آن عمل می‌کردند که مطمئناً ما هم اگر آنها را در زندگی خود به کار گیریم، سعادتمند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا، در گردهمایی همسران فاطمی که در مجتمع فجر سپاه، با عرض تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی بانوان دو عالم، در این دنیا سه چیز را دوست داشتند و به آن عمل می‌کردند که مطمئناً ما هم اگر آنها را در زندگی خود به کار گیریم، سعادتمند خواهیم شد.

 

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا، اضافه کرد: ایشان فرمودند: سه چیز از دنیا براى من دوست داشتنى است: تلاوت قرآن، نگاه به صورت رسول خدا (ص)، انفاق و کمک به نیازمندان در راه خدا.

 

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار خوزستان، از اغتشاشات اخیر در کشور تبعیت نکردند، افزود: کشورهای غربی و رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم مرتجع سعودی بزرگترین مراکز تضییع حقوق زنان در سطح جهان هستند.

 

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: همین کشورها به دروغ داعیه دار دفاع از زنان در کشور عزیزمان ایران شدند اما بانوان فاطمی ایران اسلامی، دست رد به سینه همه آنان زدند.

 

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی، نیز عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)، الگویی ماندگار برای همسران با هر دین و مذهب و عقیده ای در طول تاریخ است.

 

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا، ابراز کرد: بانوان فاطمی با رعایت پوشش چادر خود، بزرگترین جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند.

 

وی یاد آور شد: بانوان ما در کلیه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی جامعه اسلامی، مقام زن و مادر را بالاترین مدال افتخار خود می دانند.

 

در این مراسم همسر سربازان متأهل مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند. اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده، ارتباط زنده با کربلای معلی و عتبات عالیات، بیان فضایل حضرت فاطمه زهرا (س)، مولودی خوانی، اجرای گروه هنری کودک و نوجوان و گروه های نمایشی از صداوسیمای مرکز خوزستان و تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآن و عترت در سطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

کد خبر 1246325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha