تمدید دورکاری ادارات و مراکز آموزشی در روزهای شنبه و یک شنبه

با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی، فعالیت همه ادارات، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه دور کاری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمدتقی ولیان عصر امروز پنج شنبه اعلام کرد: با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی، فعالیت همه ادارات، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی  بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه دور کاری می شود .

 

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.
 

 

به گفته ولیان، فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود ‌.

 

 

وی افزود: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی  و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این دو روز روز فعال می باشد.

 

 

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی، از مردم خواست تا با رعایت مصرف گاز و صرفه جویی سبب پیشگیری از افت فشار یا قطع گاز و سهولت گازرسانی به همه مناطق استان شوند.

 

 

به دلیل افت شدید دما و بر اساس دستور استانداری خراسان شمالی،  فعالیت همه ادارات، سازمان ها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی  از روز سه شنبه تا پنج شنبه دور کاری اعلام شده بود.

 

 

کد خبر 1246330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha