جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در اروپا

مراکز اسلامی و مساجد کشورهای اروپایی جشن هایی را به مناسبت ولادت فرخنده ریحانه النبی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با فرارسیدن میلاد خجسته و فرخنده ریحانه النبی، بانوی دوعالم، کوثر قرآن، اسوه تمام عیار مکارم اخلاقی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) مراکز اسلامی و مساجد کشورهای اروپایی مراسم‌ها و جشن‌هایی را به همین مناسبت برگزار می کنند.

 

مرکز اسلامی انگلیس در لندن جشنی به همین مناسبت با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت از روز جمعه 23 دی تا روز یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 18:00 برگزار می کند.

 

این جشن شامل شعرخوانی، تواشیح، مسابقه کاهوت، فیلم، برنامه مخصوص کودکان، مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای جوایز است.

مولودی خوانی جشن میلاد حضرت زهرا(س) در روز یکشنبه در مرکز اسلامی انگلیس برعهده «حاج حامد حشتمی» خواهد بود.

 

در همین حال، مرکز اسلامی امام علی(ع) در استکهلم سوئد با همکاری هیئت بانوان فاطمی جشن میلاد بانوی مهر و کرامت را ساعت 18:00روز شنبه 24 دی با حضور دوستداران اهل بیت(ع) در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می کند.

برنامه های این جشن شامل سخنرانی، شعرخوانی، ملودی خوانی و مسابقه با اهدای جوایز خواهد بود. مسئولان این مرکز برنامه ویژه کودکان را به همین مناسبت همزمان با جشن میلاد برگزار خواهد کرد.

 

مسجد امام علی(ع) در کپنهاک دانمارک نیز مراسم جشن ولادت حضرت صدیقه کبری(س) را با حضور دوستداران اهل بیت(ع) ساعت 17:00 روز شنبه 24 دی 1401 برگزار می کند.

 

هیئت امام علی(ع) در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) مراسمی را ساعت 19:00 روز پنجشنبه 22 دی 1401 برگزار کرد.

این مراسم شامل تلاوت مجلسی قرآنی، سخنرانی، قرائت دعای کمیل و مولودی خوانی بوده است.

 

مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در اشلیرن زوریخ در سوئیس جشن باشکوهی را نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر ساعت 19:00 روز پنجشنبه 22 دی 1401 برگزار کرد.

کد خبر 1246356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha