ترویج فرهنگ فاطمی بهترین راهکار برای مبارزه با فرهنگ برهنگی غرب است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه غرب به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی بین بانوان ایران اسلامی است، گفت: باید فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج کنیم و آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهیم تا فرهنگ غربی منزوی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۲۲دی) در رزمایش توزیع ۱۵۰۰چادر فاطمی که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت ولادت سراسر نور حضرت زهرا(س) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه زنان است باید الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام مورد توجه همگان باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم ترویج و تبیین سیره عملی و فضایل اخلاقی آن حضرت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید فرهنگ فاطمی در بین بانوان ترویج و نهادینه شود.

 

وی با بیان اینکه غرب به دنبال ترویج فرهنگ برهنگی بین بانوان ایران اسلامی است، بیان کرد: باید نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ غرب تدبیر کنند.


حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه ضمن تحسیتن فعالیت فرهنگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها استان مازندران برای توزیع ۱۵۰۰چادر بین بانوان نیازمند استان، افزود: توزیع این کالای فرهنگی با هدف ترویج عفاف و حجاب در اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی چادر مشکی، نوعی جهاد محسوب می شود.




 

کد خبر 1246357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha