«مشق مادر» در حوزه هنری اجرا می شود

پرحلم از برگزاری برنامه‌ای با عنوان «مشق مادر» ویژه بانوان خوشنویس خبر داد و گفت: هنرمندان در این برنامه بداهه‌نویسی و مرثیه‌نویسی القاب حضرت زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر را مشق خواهند کرد.

محمد پرحلم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن میلاد فاطمه زهرا(س) از برگزاری برنامه‌ای با عنوان «مشق مادر» ویژه بانوان خوشنویس خبر داد و اظهار کرد: این طرح که از سوی حوزه هنری استان قزوین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)  برنامه‌ریزی شده است امروز(جمعه، ۲۳ دی) به صورت سراسری در مراکز حوزه هنری تمامی استان‌های‌ کشور برگزار می شود.

 

معاونت فرهنگی هنزثری حوزه هنری گیلان افزود: حوزه هنری گیلان نیز با دعوت از ۱۵ هنرمند خوشنویس از ساعت ۱۵ الی ۱۹، میزبان بداهه‌نویسی و مرثیه‌نویسی القاب حضرت زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه آثار تولیدی پس از جمع‌آوری توسط حوزه های هنری، مهر و موم شده و بلافاصله برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهند شد، گفت: این هنرمندان می‌توانند با همراه داشتن ابزار کار، آثار خود را در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق در ابعاد و تکنیک دلخواه خلق کنند.

 

پرحلم بیان کرد: آثار برتر این مسابقه پس از ارزیابی در قالب مراسم اختتامیه ویژه برنامه «مشق مادر» که ۶ بهمن ماه در حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

 

وی یادآور شد: طبق قوانین تعیین شده از سوی دبیرخانه اولین جشنواره بداهه‌نویسی خوشنویسی ویژه بانوان «مشق مادر»، فقط آثاری در بخش داوری جشنواره شرکت داده می‌شوند که در زمان برگزاری رویداد و به صورت حضوری تولید شده باشد.

 

کد خبر 1246369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha